Categories
Programare Minecraft in Python

Lesson 4

drawSphere(x,y,z,mărimea sferei,material)
drawLine(x1,y1,z1,x2,y2,z2,material)
drawSlicedHollow(x1,y1,z1,mărimea,material 1,material2)
drawDome(x,y,z,mărimea sferei din care creăm cupola, cât tăiem din sferă,material1, material 2)
drawChessDome(x,y,z,mărimea sferei din care creăm cupola, cât tăiem din sferă,material1, material 2)
drawWall(x,y,z,direcția zidului, înălțimea, lungimea,material1,material2)
drawChessWall(x,y,z,direcția zidului, înălțimea, lungimea,material1,material2)
drawFloor(x1,y1,z1,x2,y2,z2,material1,material2)
drawChessFloor(x1,y1,z1,x2,y2,z2,material1,material2)
drawCone(x1,y1,z1,înălțimea, material1, material2)
drawCylinder(x1,y1,z1,grosimea,înălțimea,material1,material2)

Leave a Reply